Söndag

Fick världens bästa väckning förut. Vaknar utav att Kattiz (katten, för de som inte vet) hoppar upp i sängen och tar tag i mitt ben med klorna. Och drar. Och drar igång med världens högsta jamande. Vad var det liksom? Jävligt onödigt. Fina rivsår på benet iallafall. Tur att jag inte har vita lakan för tillfället, så det inte blev märken på det.


Är tydligen förkyld eller något. Onödigt. Vill träna, men det är väl antagligen inte så bra.. När jag inte van plus förkylning liksom. Får ställa mig på crosstrainern här hemma ett tag istället kanske. Eller gå ut och gå i snön.

Blev långpromenad med hunden igår i snön. Hyfsat jobbigt att pulsa runt i 2 dm snö så länge. Menmen, det var väl kanske bra :p

Har ingen aning om vad jag ska göra idag annars, men blir väl att ta det lugnt så förkylningen försvinner någon gång. Ska nog dammsuga. Och leta rätt på min laddare till kameran (som på något vänster alltid försvinner?!) så man kan ta lite snöbilder. Visserligen lär väl snön ligga kvar ett ganska bra tag men.. Jaja. Jag försvinner snart i snön tror jag. Har nog aldrig varit med om så mycket snö här. Visst, Sälen och så, men absolut inte här :/


Vill ha vår.

Jaja, nästa delkurs börjar imorn. Den verkar dryg, men inte så mycket tid i skolan iallafall. Så man har tid att läsa hemma. Ha-ha. Det är jag ju så bra på.

Äsch,

Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

Inte bra att träna när man är förkyld. Du måste vara rädd om dig! :)

2010-02-21 @ 12:53:36
Postat av: «PinkieLaady

Haha mina hundar drunknar i snön just nu ;) dom är ganska små haha

2010-02-22 @ 01:50:25
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: VCKN♥

åh alltid trevligt att bli väckt av sin katt... eller inte :)

2010-02-22 @ 14:46:57
URL: http://vfintling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0