Söndag

Har precis ätit tårta och sådär. Mamma fyller år. 45. Jag kom på världens bästa födelsedagspresent till henne, så hon blev jätteglad minsann. Biljetter till Björn Skifs i november. Asbra.

Ska till kusinerna och fira dom sen också. Tänkte att jag skulle ta och sova lite innan det och sådär. Blev inte så mycket sömn inatt. Hade huvudvärk så tog tabletter. Inget större resultat förutom att jag blev oerhört kissnödig och fick gå upp på toa typ fem gånger på en timme. Lite svårt att sova då. Men somnade tillslut och vaknade vid åtta imorse. Vet inte vad det har blivit med mina sovvanor.

Så blev en tidig frukost och sen satte jag igång och städa. Och gjorde ett kort till mamma. Känner mig mycket duktig idag alltså :p

Shoppade lite igår också. Lite tröst sådär. Fick låna lite pengar av mamma. En "jacka" eller vad man ska säga och ett assnyggt läppglans. Himla nöjd.

Har förövrigt asont i handen, och jag vet inte vad jag gjort, kan typ inte röra mer än tumme och pekfinger på högerhanden utan att det gör förbannat ont. Det var lite klurigt att skriva ett kort förut.. Jag måste ju ha boxas med väggen eller nåt i sömnen :/

Jaja, blir säkert bra någon gång :p


Grattis till Sebastian också som fyller 20 idag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0