Pluggdag

Ja, det fick bli så eftersom jag inte hann plugga något igår. Eller ja, hann och hann, hade inte ett huvud som fungerade :p

Drog och red. Fick fortsätta mönstret med att ta de små krångliga hästarna. Zantana blev det igår. För "Det skulle vara väldigt bra om någon vuxen red henne" Haha, jag, vuxen? Ja... Egentligen hör jag väl dit men.. Jag känner mig inte vuxen.

Jaja, blev iallafall så, för hon var tvungen att bli riden i galoppen eftersom hon bara krånglar med barnen tydligen. Det gick minsann skitbra. Fast jag förstår inte hur något så litet kan springa så fort. Var ikapp alla andra på nolltid (de var visserligen mesiga och red jättesegt, men ändå. Hon är pytteliten), men kul var det. Satt ju ganska stadigt med min stora rumpa i sadeln (ja, jag räknas som stor och tung på den ponnyn :p)

Blir kanske att rida henne sen också, om jag orkar rida med sadel. Annars blir det väl Redlight eller Molle-marsvin.



Här har vi henne. När hon för en gångs skull är glad...

Hm.. Kan meddela att sista delen av föreläsningen igår var väldigt produktiv för min del..

Jag förstår att ni aldrig sett något vackrare ;)

Nej men nu blir det lite mer plugg.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0