Onsdag och beslutsångest.

Jo, nu är det såhär att jag inte vet vilka skor jag ska köpa. Först och främst vilken modell, sen vilken färg. Svarta eller vita? Det är skinn så det blir väl inte så skitigt som om jag skulle haft tygskor iallafall.

Vet även inte heller vilka jag ska ha eftersom det ena paret kostar 499 och det andra paret 299. Och jag är ju ganska pank egentligen, men vill verkligen ha nya skor fram på våren nu...

Så vad tycker ni?

Dom
http://www.dinsko.se/Dam/Farger/Svart?art=253302&page=6&sort=i_but_dat DESC

Eller
http://www.dinsko.se/Dam/Farger/Svart?art=242207&page=6&sort=i_but_dat DESC

Svarta eller vita?

Jaja. Tänkte köpa de jag bestämmer mig för imorn. Eller ikväll på internet. Får se hur det blir :p

På bussen från universitetet satt jag framför en som luktade likadant (eller hade parfym som luktade likadant) som X gjorde när vi var tillsammans. Det var längesen (ca tre år sen) men förknippar ändå den där lukten med honom (Hej psykologi A). Så där satt jag och drömde mig bort till svunna tider. Tänk vad tiden går fort egentligen. Det var flera år sen vi var tillsammans, men jag känner fortfarande igen lukter och så som om jag nyss känt dem. Fast så är det väl med ganska mycket.. Men ändå. Vet inte vad jag vill komma till med detta men :p Haha. Bara massa svammel.

Ridning sen iallafall. Hoppning tror jag det blir. Får se hur bra det går med tanke på hästen jag antagligen ska rida.


Dampponny.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0