Men BRA Emma.

Jahapp. Där söp man bort plånboken då. Innan jag ens dragit ut. Bra Emma, bra! Fanfanfanfan. Körkort och allt. Trodde jag glömde den hemma hos Carita. Det kändes ju mest logiskt eftersom jag satt med den i soffan. Kom på detta på bussen in till stan. Vilket innebar att jag inte kom in på Tempel, för alla mina kort och saker låg i plånboken. Happ. Bra. Men det var ju ändå lugnt eftersom plånboken inte var borta, utan bara var hemma hos Carita. Yeah right.

Skickade sms till henne och frågade om hon hade hittat den, men nej där var den inte. Ringde till bussgrejset, för att se om den låg på bussen, men icke sa nicke. Ringde polisen, men de hade ingen telefontid. ÅKTE ut för att kolla om man kunde se den på vägen där vi hade gått. Men isåfall är den väl översnöad och överplogad. Åkte till polisen, men de hade inte fått in den. Bajs.

Åkte även till banken. Får ett nytt kort på onsdag. Och så spärrade jag det gamla. Inte alls mycket pengar på men, ändå. Måste skaffa nytt körkort och allt också. Varför är jag så klantig för?!

Jaja, annars var kvällen/natten jävligt bra. Och shoppade lite under dagen. Det blev de svarta skorna för 499 (vita fanns inte), en kofta och en ny väska (som antagligen är boven i hela dramat eftersom det inte går att stänga den ordentligt).

Lyckades ramla endel igår också (en gång ner från soffan, en gång ute) så nu har jag blåmärken överallt. Jättebra. jag ska ta det lite lugnare ett tag nu. Faktiskt. Jag brukar ju vara jätteordentlig?? Jaja.. även solen har sina fläckar.


Puss


Du är så himla bra sometimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0