Lördag

Jag har förbannat ont i huvudet. Kan det vara vinet? Eller så är det bara som vanligt. Känns som det iallafall. Jag har inte tid med sånt här. Jag måste plugga. Det går inte att läsa när det känns som om huvudet ska explodera. Suck. Jaja, är väl bara drygt 400 eller 500 sidor kvar att läsa. BARA. Och hur ska allt fastna i huvudet då? Suck.

Tenta på fredag. Känns som det blir omtenta för min del. Men får se vad som händer.

Sittning igår. Tog lite bilder, de kommer typ, snart någon gång. Det var kul :) Förfesten var dock roligast tyckte jag. Kändes som att det var lite för gammalt folk på Pitchers. Men visserligen en väääldigt snygg, ööh, diskpojke? Haha. Den hade inte varit fel. Största nackdelen under kvällen: Mensvärk. Den går att stå ut med när jag kan knarka Ipren eller liknande, men ville inte direkt blanda det med alkohol så.. Menmen, det var bara att bita ihop.

Jaja, orkar inte skriva mer nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Skitkul igår! Tack för det :D Ursäkta min pojkvän dock.....han visste tydligen inte gränsen ;p Nästa förfest tar vi hemma hos mig med ngt roligt fyllespel :D Kram!!

2010-02-13 @ 17:18:29
Postat av: jag

sv: ja det var kul :D det tycker jag verkligen, gärna med tårta igen ;) Puss!

2010-02-13 @ 19:38:11
URL: http://wordsaboutme.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

Hej hej, haft en bra helg? Vad har du gjort? :) hoppas du får en bra alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 00:17:38
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0