Det här med pinsam tystnad

Visste ni att det endast tar fyra sekunder för att man ska uppfatta en tystnad som "pinsam tystnad"? Det krävs inte mycket alltså... Funderade lite över detta i typ.. förrgår eller nåt. Känner båda av den pinsamma tystnaden, eller kan bara en göra det medan den andra bara ser det som vanlig tystnad?? Djupa funderingar.


Nej men... orkar inte riktigt lägga ner mig på pluggandet för tillfället. Man blir så omotiverad när man inte förstår något av föreläsningarna. Men det kanske blir bra. Ska väl börja läsa sen. Och kolla gamla tentor. Istället för att dra ut. Jag orkar inte det idag, det blev tidigt imorse. Och börjar tidigt imorn också så... Skiter nog i Tempel.

Världens drygaste föreläsningar idag iallafall. Cred till Maja som fixade en "bensträckare" så vi kunde smita från den sista. Hoppas morgondagen blir lite bättre.. Annars avlider jag.

Galen ridning igår också. Men jag satt kvar iallafall. Damphäst.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0