Dagen innan..

Tenta imorn. Och det känns som allt bara snurrar runt i huvudet. Borde väl kolla igenom lite olika "förkortningar" och sånt. Men är så förbannat trött. Helt galet. Har iallafall suttit på universitetet större delen av dagen och pluggat med Michelle och Carita today. Det var bra tycker jag. Kan nog lite mer nu, tror jag:p

Jag har världens jävla träningsvärk. Har aldrig (och då menar jag aldrig) haft så ont i benen. Kan knappt gå. Och trappor är typ rena rama självmordet.. Men ska fortsätta. Det måste ju bli bättre om ett tag menar jag.

Ridningen gick lite bättre än väntat iallafall. Med tanke på träningsvärken. Men annars så var det väl.. sådär. Galoppen gick åt helvete. Första var bra, sen bara vägrade han att gå i form, fast han är ju sån, men ändå. Jag skulle vara glad över att han galopperade över huvudtaget. Sen fick jag skavsår av manken. Inte skönt. Nackdel med barbackaridning, helt klart!

Funderar starkt på att sova snart. Eller så sitter jag här och degar ett tag till. Borde tvätta håret kanske. Eller så fixar jag det imorn... Måste ha hårinpackning i efteråt.. Tar sån tid att torka det :/ Vågar inte blåsa det. Så förbannat slitet. Fläta större delen av tiden för tillfället.

Jaja.. Nu har jag väl svamlat klart antar jag.

En katt.


Puss

Kommentarer
Postat av: maria

fin blogg!

2010-02-23 @ 15:41:45
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0