Ännu en fantasifull rubrik..

Idag skiter jag i skolan. Det var inte obligatoriskt. Ska plugga järnet hemma istället. Har börjat lite, men tänkte att treon skulle få verka lite innan jag tar i för mycket. Så inte huvudvärken blir värre.

Jag har kommit fram till att jag typ har ont i huvudet varje dag jag inte äter p-piller. Borde nog sluta göra uppehåll för mensen. Och den lär jag väl inte sakna ändå.. Jaja, bara så ni vet liksom. Eller kanske sluta helt? Fast då har jag så mycket mensvärk. Tuffa beslut detta :p Skit samma.

Bion igår sög. På riktigt. Jag förstår inte varför folk låter mig välja film ens en gång. Menmen.. det var dom pengarna det. Var väl kanske bättre än att sitta hemma och häcka i och för sig men.. Äh.

Kan ju lägga ut lite bilder från i fredags medan jag väntar på att huvudvärken ska avta lite..

Josefin och tårtan, som by the way var jättegod :D

Maja och Josefin, innan Maja bytte om :p

Josefin, Michelle och Maja :)

Jag ;)


Och nu orkar jag inte lägga upp fler för det är så dryyygt.

Blev inte så mycket mer bilder heller men. Några iallafall.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jättefin header!:)

2010-02-15 @ 17:33:06
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Maja

"Innan Maja bytte om".....hahahaha. Sådär är jag jämt. Tragiskt.

2010-02-18 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0