Torsdag

Känner mig nästan frisk idag :D Visst, hosta och så men mer liksom, vanlig förkylning nu bara. BRABRABRA!

Fick hem mina kläder från Nelly igår. Fattar dock inte varför dom skickar en klänning i typ 40 när jag beställde xs/s :S Blir nog att skicka tillbaks den, om jag inte kan sy in den. Fast ovärt kanske. Ska väl orka ta kort och lägga ut på dom. Sen eller imorn. Köpte två väskor på stan i tisdags också. Mycket bra.

Jobb imorn med, jobbade in ganska mycket idag så kan sluta ganska tidigt dessutom. Sen blir det stugan. Eller på lördag, har inte riktigt bestämt vilken dag än. Släktträff. Blir nog bra :) Hoppas på bättre väder... Stor chans.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0