Tisdag

Jag köpte minsann skor igår. Sånna där rumpskor. Aka Reebook easytone. Dom verkade bra (y), kostade även 200 kr mindre än vad jag trodde eftersom jag köpte svarta istället för vita. Jag kan inte hålla vita skor vita liksom...


Är förbannat trött idag :/ Sovit för länge eller nåt.. Ska iallafall in till stan och sådär (hämta tentor blandannat) med Michelle, typ, snart (vid ett). Vet inte alls vad jag ska ha på mig. Ena stunden ser det jättevarmt ut ute, och ganska varmt enligt termometern också men.. Ser förbannat kallt ut ibland också. Kanske borde gå ut och känna efter ett tag. Eller studera barnen som leker utanför och klä mig som dom. Himla smart ändå.


Förövrigt ska jag unna mig lite solarietid, eftersom jag inte kommer utomlands. VAR TOG SOMMARN VÄGEN?! Bajs.


Äsch, det kommer inte så mycket vettigt ur detta känner jag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0