Nedräkningen har börjat

Snart sommarlov igen :) Bara fyra dagar kvar. Var på jobbet tio över sex imorse, så slutade hyfsat tidigt, det var nice!

Har kommit fram till att jag ska lämna tillbaks två av de klänningarna jag köpte. Bäst så. Satt cp.

Och såhär såg de andra jag ska behålla ut.



Och jag måste börja träna igen.


Appropådet har jag världens träningsvärk i armen sen igår. Jag spelade badminton. Allvarliga grejer alltså... Och ridningen börjar på onsdag igen :):):):)

Har börjat lägga in bilder från släktträffen, så ramlar väl snart in här. Kan roa mig med att lägga upp från den vi hade för två år sen så länge. Det kan kanske vara lite kul.








Jag var.. inte bäst.




Oooooerhört snygga bilder på en mycket snygg släkt.


Nej, ska fortsätta med bilderna från detta året nuuu.



PUSS!



Kommentarer
Postat av: Johan

Du är så vacker och stilig Emma!

Väldigt rar och go är du också :)

Kram på dig!

2010-08-19 @ 01:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0