Måndag

Huuuur trött som helst idag. Somnade vid halv sex(ish) imorse. Skulle vara på stan halv elva. Det var bara att masa sig upp vid nio det.

Natten var typ, gå och lägga sig vid halv två-två, ligga klarvaken. Upp och kissa. Upp och äta nektarin. Några gånger. I brist på annat liksom. Vid kvart i fem började man glida bort lite. Men då kom jag ju på att jag inte visste om min cykel var hemma eller om den stod borta vid jobbet än eftersom jag blev hämtad sista dagen. Och om den nu stod kvar, skulle den inte varit kvar, om ni fattar. Så var ju tvungen att gå ner och ut i garaget för att kolla om cykeln var där. Det var den. Onödigt att bli pigg över det liksom.

Jaja, har ju överlevt iallafall :p

Möta Magnus på stan, inte orka vara kvar där, dra med honom och "bada" (gå till knäna, i brist på badkläder), hänga där ett tag, åka hem, tv osv, dra iväg och spela cello och nu sitta här. Min dag i kortform. Förövrigt sög besöket på ungdomsmottagningen. Nej inte gravid-dåligt eller sjukdom-dåligt, men ändå.

Såå är det.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0