Hiss och diss

Dagens hiss går till nässpray. Hur klarade man av en förkylning innan det fanns liksom?

Dissen går till min dator. Eller bluetoothgrejen till datorn. Den vill inte fungera, så jag får inte in några bilder i datorn från mobilen. LEDSEN. Jag som tänkte visa bilder på min fina overall. Och lite mer.. Menmen.. Ska det krångla så får det väl göra det då. SUCK.


Imorn börjar jag skolan igen minsann. Och massa nollning. Känns som jag börjar bli lite friskare nu som tur är, ingen feber alls idag. Skakade dock som ett asplöv i morse, till vilken nytta då liksom? Brist på sömn eller nåt kanske.. Hann iallafall läsa endel på den tiden jag inte kunde sova. En fördel med det hela.

Nej hörrni, nu ska jag fixa lite mer på overallen så allt sitter fast och sådär.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

Om du gör det, hör av dig så man får höra. ;D

2010-08-30 @ 22:01:28
URL: http://metalizer.blogg.se/
Postat av: Marika

Bra att du är friskare! Det innebär att du ska vara med på nollningen ikväll? Och sova med mig och mich? ;)

2010-08-31 @ 11:24:50
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0