En jobbdag kvar

Himla gött. Lätt.



Ridningen gick SUPERBRA igår. Har dock världens träningsvärk idag. Men den försvinner väl någon gång. Massage imorn, deeet kommer göra ont. Händer inte så mycket i mitt liv jämt nu så vetefan vad jag ska skriva här...

Lite bilder från stugan/släktträffen

Potatisskalning. Mamma, Helena (faster) och farmor.

Föölk

Sötaste Elias

Liiiiite kött att grilla. Jag och Christoffer var lätt bäst på att grilla. Punkt slut.

Ska fortsätta försöka få in låtar på mobilen. All musik har varit fucked up sen jag började jobba. Eller ja, mobil och mp3. Och annan mp3. Suck.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Gillar din farmors potatisskalarstil ;)

2010-08-12 @ 19:41:54
Postat av: emma

jaa.. riktigt snygg :p okontaktbar var hon också :p

2010-08-12 @ 20:00:59
URL: http://wordsaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0