En ganska vanlig onsdag

Fast ändå inte. Har varit ganska effektiv faktiskt. Långpromenad med hunden, städat och dammsugit (dammsugning kanske ingår i städning, men ändå) och läst två kapitel i en av böckerna i den kommande kursen. Och borstat tänderna och klätt mig och allt (annars kan det hända att jag går i "pyjamas" en hel dag, kanske inte när jag är ute med hunden men ändåå). Duktig Emma! Har dock två rum kvar att dammsuga, men det går fort :D


Var ju på Oriflame-kick off igår. Fick ett läppstift i goodie-bagen, vid namn Triple core Lipstick. SUPERBRA! Består av tre skikt, det inre är vårdande och mjukgörande, mellanlagret är ljusreflekterande och ger glans och skimmer medan det yttre ger intensiv färg. Luktar riktigt gott dessutom. Finns i tio färger (lanseras i nästa katalog), jag fick färgen Rose. Skulle nog passa lite bättre i en litelite mörkare färg men helt klart godkänd!!

 



Dammsuga lite mer, fixa mat och kanske ett True blood-avsnitt blir det nu. Ridning tonight (y)

PUSS


Kommentarer
Postat av: kajsa . Mode-Musik-Foto

Åh, det måste man pröva! :D



Vad tycker du om min Back to school outfit? :D



Du kommer bli inspirerad!

2010-08-25 @ 20:01:09
URL: http://kajsahorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0