Dagen efter dagen efter

Mjo. Lite mycket blev det nog i lördags. Om inte annat märktes det igår. Åt frukost halv tio på kvällen. Gick upp vid fem. Eller ja, förflyttade mig till soffan och låg där och dog istället. Bra bantningskur kanske.. Var hyfsat hungrig när jag vaknade imorse, brukar ju äta lite mer än en smörgås och ett ägg på en hel dag liksom. Jag ska nog ta det lite lugnt ett tag. Annars började kvällen bra iallafall. Slutade mindre bra... Och jag är nog onödigt sentimental, men det visste väl de flesta redan :p


Ska orka lägga in bilderna.. När jag orkar gå och hämta kameran i väskan.

Har varit ute på en långpromenad med hunden, och ska väl ta och städa lite snart. Välj själva definition av snart :p

Tror även att jag skulle ta och träna ikväll. Fyra veckor sen på onsdag så kanske skulle behövas. Om man inte räknar med ridningen och sådär då. Utan bara satsträningen...








Mer sol och bad tack!!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0