Bio och picknick och sånt

Jag hann lugna ner mig lite igår iallafall efter allt. Läste ut en av böckerna vi ska ha i första kursen nu till hösten (fast borde väl plugga till omtentan egentligen) och bara drygade framför dator och tv. Sen blev det bio, Inception, med Magnus. Filmen var väl.. okej. Lite väl lång, och lite svår att hänga med i, tyckte jag iallafall. Fick ont i knäna av att sitta still så länge. Och hade ett huvud mitt i texten varje gång jag sjönk ned lite i stolen. Man borde ha en reklampaus mitt i eller nåt, så stela gamla personer som jag kan få sträcka på benen ;) Menmen, riktigt bra inimellanåt faktiskt. Kanske hade hängt med bättre om jag inte varit så trött.

Mysigt var det iallafall :):)

Ikväll blir det sushi och picknick (tror jag) till Winnerbäck, och jag hoppas på att det är fint väder. Har aldrig ätit sushi, har väl aldrig tyckt att det sett sådär.. jättegott ut men vi får väl se sen :p

Hur som haver... tänkte att jag skulle börja i den andra boken jag fick av Michelle inför hösten. Kanske. Den var typ bara 100 sidor dessutom så borde väl inte vara alltför seg att ta sig igenom. Men borde ju som sagt plugga till omtentan.. Jaja.

Lagt in bilder från i lördags,

En nästan klar jag

Flickor


M&M

Marika, Michelle och Sofie

Johanna :)


Nej, det kanske är dags att klä sig och sådär..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0