Torsdag

Två dagar av intensiv ridning har satt sina spår kan jag lova! Träningsvärk i princip överallt. Fötterna och huvudet har klarat sig typ. Var dock väldigt nöjd efter gårdagens lektion, Molle-marsvin goes dressyrponny.

Efter lektionen försökte jag få ett bra kort på Josefine och Pinus, men det var i princip mission impossible. Det var nämligen en annan pålle vid namn Figaro som hemskt gärna ville vara med..


Visserligen flyttade Pinus på sig, men ändå. Figaros älghuvud blev med istället.

...

Mule, någon? Det fortsatte såhär ett tag, men tillslut lyckades jag väl lite iallafall..

TA-DA! Fast.. blev lite suddigt.  Men skitsamma.


Hittade en bild jag tog innan ajg red i tisdags också på Emil, när han drack vatten. Han är söt.




Jag är oerhört uttråkad, och har ingen aning om vad jag ska göra idag. Men hittar väl kanske något. Himla dystert väder ute iallafall. Det skriker höst.

Funderar på om man ska göra en grej. En grej som skulle kännas jävligt rätt, men skulle vara så fel. Fast måste kolla emd en person först isåfall. Och det vet jag inte om jag "orkar". Kanske inte ens funkar överhuvudtaget.

Vi får se.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0