Tisdag

Idag är det en bra dag. Det har jag bestämt. Och har ingen feber heller, så blir ridning ikväll, om jag får plats i gruppen vill säga. Får väl åka dit och kolla helt enkelt.


Tror jag ska färga om håret. Det har försvunnit så mycket färg nu :/ Fast typ, mamma tycker det är för mörkt som det är. Men jag vill ha mörkare. Får helt enkelt se vad det blir.

Blir nog en tjejkväll till i helgen, så först ut fredag, sen tjejkväll lördag, och tjejkväll söndag. Blir nog bra det. Jobbar dock på måndag så det blir nog inte så sent för min del men. Vet inte om det skulle bli så sent heller så (y)


Min kära syster väckte mig vid sju idag och skrek om att hon skulle låna en tröja av mig som jag inte ville låna ut. Så då fortsatte hon att skrika lite mer. Hon är trevlig.

Har inte så mycket vettigt att skriva. Ville bara upplysa om att jag mår bättre idag :)

Nu blir det nog att fixa mat känns det som.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0