Tisdag

Kvällen igår blev hur bra som helst. Med ridning som gick långt över förväntan och sen filmkväll, fast utan film, med Daniel, Peter och Anna.

Jag har iallafall börjat tycka om hoppning igen kan jag meddela. Karlsson (hästen) hoppade helt jättebra igår :) Det var lite som att flyga fram där. Dock gick det lite för snabbt in i mellanåt kände jag, men sånt är ju bara kul så länge det är hyfsat kontrollerat.

Hursomhelst blev det snabba ryck hem efteråt och duscha och fixa lite matsäck och sedan dra iväg till Panna (Peter och Anna för de som inte vet..) där det blev massa massa massa snack och lite fika medan Anna sydde sin kjol. Peter var sådär smart som alltid vi fick oss några goda skratt åt honom.

Jag (om en film)-"Dendär har jag sett. Hemma hos Peter en gång för längesen..."
Peter -"Denhär Peter (pekar på sig själv) eller den andra?"

Haha, inte typ, hos mig eller den andra Peter, utan denhär Peter som sig själv. Bra där. Och bara ifall ni ville veta var det "denhär Peter" jag såg filmen hos. Tror det var "Livet i åtta bitar" som jag pratade om... Bara så ni vet.

Annars är jag jävligt taggad för en sak som Peter har fått in i mitt huvud (fortfarande samma Peter vi snackar om). Tillochmed så att jag drömmer om det. Illa. Nu gäller det bara att ta tag i allt och följa planen :p Får se hur allt går. Om det går bra lär ni väl få veta vad planen var. Annars blir det nog ganska tyst om det :p


Hm.. Jag har inte alls mycket vettigt att skriva för tillfället. Men det har blivit som något jag måste göra.. Att skriva. Har iallafall inte hittat mitt cv än. Blä på det. Får leta mer.

Sen blir det jobb. Sen är det bara torsdag och fredag kvar. Efter det är det bara att hoppas på att folk blir sjuka så de ringer mig... Nu ska jag kolla Andra avenyn tänkte jag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0