Shopping osv

bergvik blev det förut :) Köpte några tröjor och två nya bhar. Mycket behövligt. Köpte även hårfärg så mitt hår inte ska se så skabbigt ut kanske. Vi får se hur det blir.

Hm.. Blir utgång sen iallafall. Förfest här, men vetefan hur det är tänkt eftersom alla ska komma vid nio. Hur ska man hinna med något innan man måste ta bussen in till stan?? Det märks väl antagligen. Jag är ju ganska bra på att dricka snabbt så :p haha.

Hinner ju iallafall städa innan om man säger så. Hoppas kvällen blir bra. Annars blir jag sur.



Hatar att ajg har så bra minne. Varför kommer jag ihåg saker som bara gör ont att komma ihåg? "Jag lever för att göra dig lycklig." Vad hände med det? Och varför kan jag inte bara glömma sånna saker? Suck..


Det var väl allt för nu antar jag. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0