Så var helgen slut... Igen.

Deprimerande. Inte för att jag behöver jobba eller något, men alla andra gör ju det eller går i skolan så jag har inget att göra..

Och detta blir ett långt inlägg eftersom jag har en himla massa bilder. Typ.

Har inte hunnit skriva något under helgen, lördag innebar ju jobb från nio till fem, sen gick jag direkt till Peter i ösregnet. Kunde lika gärna doppat skorna i sjön utan att det hade blivit någon skillnad från att bara gå i regnet. Mysigtt värre. Kollade iallafall på film där med han och hans kompisar. Inga höjdarfilmer. Först "The cottage", som sög. Speciellt eftersom jag inte klarar av så mycket blod och sådär, inte för det var verkligt men.. Usch. Dålig. Sen blev det "G.I Joe" efter vi hade inhandlat lite chips och såntdär. Inte min typ av film direkt. Men bättre än den innan.

Sist blev det "Hjältarna från Telemarken" den var lite komisk. Jag menar det var ju inga direkta effekter och sådär, och norskarna verkade vara osynliga för tyskarna såg dom aldrig... Film om norskarna som var i motståndsrörelsen i andra världskriget för de som inte visste.

Himla roligt folk iallafall. Kan jag meddela:p

Igår fick jag minsann pannkakor till frukost av Peter. Eller ja, pannkaka, för ajg åt bara en. En såndär fet amerikansk :p Eftersom Billy tydligen inte slår tjejer så kunde vi inte slåss om den sista, så han fick den. Sen belv det Vänner-maraton tills jag skulle dra hem.. Som vanligt:p

Sen blev det hem till Ahlsén och "avskedsmiddag" för Isak, Tobias och Marcus. Himlans bra kväll! Hinner väl träffa iallafall Tobias igen innan de åker. Kanske Isak också, tvivlar på Marcus. Ett år är lång tid. Usch. Vill inte. Kan dom inte göra som Sebastian och komma hem någon gång emellan liksom? Fast, Japan är ju lite längre bort. Men ändå.

Tycker inte om att alla försvinner.


Matlagning blev!

Isak var mästerkock:p

Erik stod för vitlöksbrödet (vilket Peter fick ta över för att han var för mesig med vitlöken)


Isak ser lite.. vampyrig ut. Men det blev mat av allt tillslut iallafall, och himla gott var det. Speciellt förrätten. Och brödet. Och efterrätten såklart :p Men äckligt mätt blev man. Och folk borde nog inte vara i närheten av mig idag med all vitlök som jag åt...

Zezzan var minsann också med och åt, fast hon hade problem med att hålla sig ifrån bordet..

Spel blev det sen. Marcus glänste med sina kunskaper om hur det gick till.
Jag -"Blandat"
... "ÖJ! Blandat!"
Marcus -"Jaha.. får vi välja vad vi vill då eller?"

Smart.

- "Vi fick lila"
Marcus -"Vilken färg är lila då?"

HAHA.

Marcus blir glad över att få vara med på kort :p

Snyggt! Peter fick agera tärningskastare, eftersom han inte hade så mycket vettigt att säga :p


Erik tröttnade och lämnade vårt lag för att kolla på fotbollen istället. Svikare.

Min trogne lagkamrat Tobias:p Vi slutade som tvåa. Alltså, näst först, och näst sist.

Dock hade spelet lite knepiga svar ibland. Jag menar, om man skulle svara något årtal kunde man säga något mellan några tiotal och få rätt, när vi får frågan "Hur många liter går det på en gallon?" svarar jag "Fyra". Men nej, rätt svar var 3,8.. Illa. Inte för det gjorde någon skillnad, men ändå :p


Daniel och Tobias. Det var stort fokus på fotbollen. Speciellt från min sida:p

Isak och Ida satt och tryckte en bit längre bort. Ser mycket bekvämt ut.

Erik är trevlig (y)

Kvällens visdomsord efter en disskution om man vill ha en såndär jättestor garderob med kläder eller en full med ölflaskor (Heinikenreklamen ni vet) lyder: "Men har man tillräckligt med öl behöver man inga kläder"

Fast, jag och Anna ansåg fortfarande att kläderna var mer attraktiva.

Som sagt. Det blev ganska långt.. Men ändå. Imorn blir det tydligen att jobba igen. EXTRATIMMAR, woho! Dock hade jag tänkt att rida, men det sket sig tydligen.. Jaja. Skit samma.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0