Otaggad.

Har precis vaknat typ. Ska snart ut med hunden. Ösregnar och blåser. Inte direkt drömvädret att gå ut och gå i. Fördel är att han inte är så pigg på att gå ut i regn heller. Så kan nog vänta ett litet tag till.

Ikväll blir det tydligen enligt Peter en lugn hemmakväll med lite Tequila. När jag pratade med Kieeps igår lät det mer "Ska vi dra hem till göbben och supa ner han imorn?" Haha, vi får se vad det blir. Tror han klarar utav att supa ner sig själv. Jag är inte så pigg på att sova bredvid honom efter, så funderar på att ta den sägen Billy/Kieeps brukar sova i så får Kieeps ligga hos Peter. Förövrigt har jag jävligt ont i halsen, och tänkte att jag skulle cykla ner till centrum och köpa halstabletter, men min kära syster snodde cykeln. TACK! Använd gärna inte din egna cykel...

 


Yes, detta är vad man vaknar bredvid på morgonen. Om ni inte ser det är det en hund.
Han rörde lite på sig därav det suddiga. Han snor mina kuddar :(


Kanske kommer på något mer intressant att skriva lite senare.

PUSS


Kommentarer
Postat av: kat

ser ut som en .. såndär får "pläd" eller vad de heter :P

2009-10-16 @ 16:36:46
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0