Onsdag

Jobb idag. Var hyfsat trött imorse när klockan ringde. Skulle köra mamma till jobbet också. Såg inte så mycket, vilket gav resultatet att jag körde in i staketet lite. Inge klantig jag inte :p Haha. Gick iallafall bra på jobbet och så.

Har träningsvärk överallt efter ridningen igår. Lite skillnad mot att rida Redlight barbacka till Figaro med sadel. Inte samma åt något håll. Och mycket mer svårsvängt :p Gick iallafall över förväntat :) Har ändå inte ridit med sadel eller någon annan häst än Redlight sen.. innan sommarn. Eller hade sadel första gången efter sommaren.

Var även hos Peter och hämtade mina grejer. Det gick också himla bra. Pratade ett tag och så. Det känns inte så jobbigt längre. Ibland förvånar jag mig själv med vad jag klarar av. Men kommer sakna honom. Som fan.

Bara så ni vet har jag inga vettiga bilder att lägga upp för tillfället, så jag skiter i det. Har inte så mycket vettigt att skriva heller iochförsig.


Ska nog ta och sova lite nu. Sen blir det ridning :)


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0