Men det är bara regn hos mig

Ja, för det är det. Inte lite heller upptäckte jag nu. Tänkte att jag skulle gå ut med hunden, men han vägrade. Han bara ligger i soffan och gäspar. När jag sätter på han kopplet och drar lite ligger han bara kvar och stönar sig (nja, jag drar inte hårt, inget djurplågeri eller något som det låter som...) Så jag vetefan vad jag ska göra. Har städat lite, orkar dock inte dammsuga, känner att min rygg inte klarar av det jämt nu (kan bero på att jag bara har suttit och latat mig lite snett i stolen men..) Tänkte baka muffins, men sen slog det mig att jag kanske skulle börja tänka på vad jag äter, alltså.. idag har jag ätit frukost, lunch, glass och chips. Inte helt okej kanske. Men jag är så trött på mat för tillfället så äter typ bara lite sen fyller på med annat.

Tänkte faktiskt ta en tomat istället, men det var mögliga så det var bara att slänga. MUMS.

Ursäkta om folk tar illa upp och sådär men jag bara måste säga att jag har förbannat ont i mina bröst! Kan typ inte ligga på mage ens. Typ. Jobbigt när man rider också..

Annars gick ridningen ganska bra igår, lermonster till häst hade jag iallafall. Blev till att borsta ett bra tag innan vi var klara. Sen hade jag håll eller något liknande halva lektionen så jag var lite ur fas och kunde inte riktigt koncentrera mig, men efter den första galoppen var jag med igen. Sen gick det bra :) Han var himla stark och så bara.. Men han blir väl så när han bara går en timme om dan bara. Men det är gött för honom.

Lite kul när vi kom till stallet, så är det hoppträning i paddocken, och Josefine bara "Rider Johannah någon av Fredriks hästar nu?"
Jag "Va?"
- "Ja, hon rider ju inte sin iallafall"
o "Va?"
- "Är det inte Johannah där?"
o "Var?"
- "Hon som skrittar där?"
o "ööh, vet inte, vad har den för hårfärg?" Lägg märke till att jag sa den också.. inte hon :p

Det går ett tag, Josefine ger upp, för jag ser ingenting ändå, vi går upp mot stallet och så ropar Johannah hej (och blind som jag är ser jag inte vem som är hon ändå förrens efter ett tag.. Bra där), och där klargjordes det att det var Johannah och att det inte var hennes häst. Och även att jag kollade åt helt fel håll när Josefine pekade... Jag är så bra. Förvirrad till max.

När det är mörkt ser jag liksom bara en hästliknade sak med en klump på.. Lite färgskiftningar också. Mitt mörkerseende är inte så bra längre tror jag:p

Sen blir det iallafall möte i stallet, sen dra vidare till Peter, om han inte har glömt bort det. Påminde honom visserligen igår, men man vet aldrig.

Taggad inför shopping imorn iallafall! Så blir det väl ut och sådär, bartömning på Arena. Sen stänger dom. Haha, vilken förlust. Eller inte. Hoppas inte nöjes ändrar sin åldersgräns till 18.. Då kommer ju snart 92or in. Då känner jag mig gammal.

Det här inlägget sög, jag vet. Men jag har inget att göra. PUSS

Kommentarer
Postat av: Johannah

Du är blind när det är ljust ute också, haha xD



Nej, usch jag vill verkligen inte att nöjes säker!! Fy fan!

2009-10-09 @ 13:52:46
URL: http://johannahmgsteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0