Måndag

Datorn håller på att krascha tror jag. Så ska försöka hålla mig lite kortfattad. Gjort vad som antagligen är min fjärde sista dag idag på jobbet. Iallafall på ett bra tag om inte massa folk ska bli sjuka. Lite sorgligt, men fick iallafall jobba på fredag också. Så det blir väl bättre lön än vad jag väntat mig den här månaden också. Det säger vi inte nej till.

Försöker för tillfället hitta mitt cv så jag kan uppdatera det lite, med tanke på att jag lär behöva något nytt jobb, annars kommer jag bli alldeles för trött på mig själv på dagarna.. Speciellt om jag inte kommer in på universitetet. Får leta lite mer, för än så länge har jag inte sett skymten av det iallafall.

Orkade inte skriva något igår, migrän. Sen bara allmänt jättetrött. Tog nog lite för många tabletter eller nåt. Hursomhelst, lördagen blev bra, även att Ellen inte kom. Hon hade ont i huvudet. Som hon antagligen skickade till mig så jag fick det igår istället.

Alla kan dock vara väldigt sega ibland. Orkar dock inte dra något exempel men ändå. Mondira är dock sämst på att hitta. Jag skulle köra hem henne från mig när vi var "klara". Jag säger, "Säg till när jag ska svänga, så jag vet vilken väg som är bäst" efter ett tag frågar jag om jag ska svänga här, hon svarar nej. Detta händer två gånger till, tills hon inser att vi åkt förbi alla möjliga "avfarter" till Krp. Fick helt enkelt åka LÅNGT bort och vända. Jag menar, man brukar väl hitta hem liksom? :p Jaja, skitsamma. Det tog typ.. 40 minuter att köra hem henne istället för kanske 20-25 minuter som det skulle gjort annars. Då åkte jag fel på ett ställe också. Men det är lite mer acceptabelt eftersom jag aldrig är därborta i krokarna :p

Otippat nog tog jag inga bilder, men kanske fixar någon från Malin och lägger upp senare.

Förövrigt har min kropp damp och vill inte ha mat. Hungrig, men mat går inte. Pyttelite. Sen får jag inte ner mer. Bra bantingskur, men jag behöver inte banta. Det räcker nu. Är väl kanske för att jag saknar fok som min kropp reagerar skulle jag tro. Inte bara Peter, utan jag saknar de andra något oerhört också, domdär som har flyttat till Japan och Skottland. Det är ju nu man behöver dom. Suck. Jaja, skitsamma, Sebastian kommer väl hem till jul iallafall, kan jag trösta mig med.

Och jag måste bara säga att jag tycker faktiskt Darin har gjort en mycket bra cover på Viva la Vida. Faktiskt. Har aldrig varit något stort fan till han men, den här är faktiskt bra. Kanske bara för att jag har tröttnat på Coldplays version. Kanske tycker den här är jättedålig om några dagar eller något.


Vet inte hur det låter eller nåt, för min kära syster har snott högtalarna till datorn. Men iallafall.

Så är det, senare blir det ridning och kanske filmkväll :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har definitivt lyssnat sönder dig på Coldplay, för den här är inte i närheten av coldplays ! ^^

>) Puss ciao /oscar

2009-11-11 @ 02:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0