Lördag

det blev verkligen en lugn tequilakväll igår. Kan ha berott på att jag nästan inte drack något så det blev liksom inte samma stämning kanske. Fast jag var hyfsat glad ändå tyckte jag..

Hursomhelst vaknade jag på väldigt fel sida idag (undrar vem det kan bero på..) var hyfsat sur för Peter somnade medans jag pratade med honom när vi gick och la oss, sen skulle ju självklart dom där två snarka ikapp så jag inte kunde sova. Som vanligt. Vaknade av radion som gick på halv sju, och trodde det var dendär hästlåten de spelade hela kvällen (http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.shutupwomangetonmyhorse.com%2F&h=79b612e4d247cf256caeef2d06c71576). Jag var ganska lättad när det inte var det faktiskt. Men ändå.

Sen, tio över åtta låter det såhär "Emmmmaaa, klockan är tio över åtta"   "Jaha, och?"   "Jaaa, är det inte dags att gå upp nu?"

DÅ kan jag lova att jag blev sur. Jag hatar att bli väckt tidigt på morgonen om det inte finns någon anledning till att gå upp. Sen speciellt om personen i fråga som väckt mig väcker Kieeps så de kan gå upp och sätta på dendär hästlåten på högsta volym... Och så vidare. Så, idag är det inte riktigt min dag känns det som. PMS on top of that också. Stör mig för tillfället väldigt mycket på att man aldrig får vara själv med honom. Förutom när man ska sova, men då somnar han ju bara ändå. Har inget emot hans kompisar. Men en timme eller så kan han väl iallafall sätta av för bara mig. Tycker jag iallafall.


Ska iallafall klippa mig vid fem. Trött på att det aldrig går att borsta ur och att topparna är så kluvna jämt. Och ska ta och klippa upp det lite mer, så det inte är så platt. Får se hur det blir. Ska nog köpa såntdär TRESemmé-schampo/balsam också. Läste på en blogg att de var väldigt bra. Får se vad de kostar.

Imorn blir det att jobba, fast bara en liten stund, ska bara ta Jennys första timmar eftersom hon är i Skattkärr och sådär. Men blir väl typ halva passet kanske. 9-13.30 typ. Ganska lagom tycker jag.


Värt inlägg. Ska nog ta och sova lite nu känns det som...

PUSS

Öj, btw, vad har hänt med alla mina läsare? Igår var det typ tomt nästan, helt appropå ingenting:( SKÄRPNING! ;)

Kommentarer
Postat av: katrin

Jaaag läser din blogg nästan varje dag :D

2009-10-17 @ 15:49:20
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0