Lördag

Gårdagen blev faktiskt bättre än väntat, tycker jag iallafall. Efter mitt lilla ihopdepp tog jag mig i kragen och skärpte mig, åkte in till centrum med Katrin och Joakim, sen blev det lite förfest med dem och Elin, sen 23-bussen in till stan. Efter mycket fram och tillbaka fick det bli Score, som hade en kö på typ.. många meter. Men hade ganska trevligt där med. Träffade Oscar bland annat och catchade up lite med han. Peter (öh, kompispeter, får vi kalla han) kom ut och pratade lite också. Sen kom även andra Peter förbi.. Appropådet så tror jag inte att jag är en sån som kan säga upp kontakten så fort det tar slut.. Måste nog vänja mig lite vid att träffas mindre och så. Är nog bättre som kompis än flickvän också. Tror jag :p

Väl inne på score blev det lite biljard (jag överglänste alla med mitt enda försök kan jag lova.. Not). Hann ju dock inte så mycket mer eftersom klockan var långt över tolv innan vi kom in och så. Men jag hade trevligt iallafall. Och det är huvudsaken :p

Utanför igen träffade man mer trevligt folk typ, Sandra, Elina, Malin och Josefine (igen) och sen fick skjuts av Joakim hem :) En annan Joakim, inte han som drack...

Tog två oerhört charmiga kort på två ur sällskapet på bussresan till stan :p


Någon var lite trött...

Och Katrin var.. Katrin.


Ska väl snart orka ta tag i att städa lite så det är fint när tjejerna kommer sen.. Men orkar inte riktigt. Blir väl en såndär panikstädning som vanligt :p



Aja, puss!


Kommentarer
Postat av: K

haha snygga kort där :P

2009-10-24 @ 13:37:11
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0