Kort hår

Yes, som väntat var frisörskan lite förskräckt över mitt slitna hår och frågade om hon fick klippa av mycket. Och eftersom jag bara vill kunna dra handen genom håret utan att fastna gick jag med på det. En och en halv decimenter rök i princip. Och luggen blev kortare än vad den har vart på väldigt länge. Men gött ändå.


Är lite kortare än vad det ser ut på bilden. Tror jag.


Gillar inte att klippa mig. Hellre tandläkarn. Speglarna är så hemska för de avslöjar varenda del av ens ansikte och alla dess skavanker. Och alltid detta prat. Alla frågor om vad man ska göra i helgen. Som om de verkligen bryr sig. Sen blir det alltid tyst en längre stund tills dom frågar något nytt ointressant... Varför inte bara fråga hur man vill ha håret, klippa det och bara vara tyst? Vore väl en annan sak om det var någon man gick regelbundet till, så man kanske kände varandra lite ytligt sådär så man ändå visste något om personen. Men jag har aldrig samma som klipper mig så det kan kvitta.

Håret gör det inte så mycket om det blir lite för kort eller så. Det växer ju alltid ut igen...


Blev en promenad med Johannah och hunden förut. Kall om låren och rumpan nu :/ Men trevligt var det :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0