Ikväll smäller det

Och jag vill gärna tro att jag kommer ha en jättebra utklädnad. Men jag vet inte, vi får se! Har inte riktigt kommit underfund med hur jag tar mig dit men. Och inte hur jag ska få plats i klänningen. Ändå har jag gått ner två kilo på två veckor. Får skära av brösten så kanske det går. Och inte äta något. Som om jag skulle klara det. Får väl bli att plågas ett tag sen byta om kanske.

Färgade håret igår, blev typ... Svart/brunt/lite rött. Mysko. Men bra för ikväll. Skulle lagt upp bild om det funkade, men ni får väl föreställa er det i fantasin.

Hm.. vad finns det mer att skriva om? Blev lugn kväll framför tvn igår, Smala Sussie. Fick även agera chaufför till min syster. Segare människa får man leta efter.

Måste tydligen städa idag, för någon snickare eller något skulle komma imorn. Så det blir väl ganska fullt upp idag antar jag. Ska iallafall börja med att se Riverside och måla naglarna svarta iallafall :)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Johan

Ha det så trevligt ikväll på festen!

Klä dig så att det är bekvämt för dig.

Inte bra om man "plågas" av ngt man har på sig.

Tänk på dig själv :).

Kram

2009-10-31 @ 12:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0