Fullspäckad helg

Jag är helt slut, på riktigt. Ont i halsen också. Undrar vad det kan bero på -.-

Hursomhelst, i fredags blev det ju stan med Mondira, Ellen och Malin, fast mest Ellen och Malin, för Mondira drog. Hittade iallafall ett par skor och tre tröjor :) Och mat såklart. Vi hade mössprovning. Snyggaste mössorna fanns på Indiska, där det även fanns matchande tofflor och grejer. Har några bilder från dagen, tagna med mobilen såklart, så inte så bra, men ska få mer bilder från Malin när hon orkar skicka ;p Det var hur nice som helst att träffas igen!


Himla snyggt kort på mig.. Eller inte. Men det blev lite sådär emo/fashioncorestil på mig med en stor rosett i håret så var bara tvungen. Usch.

Malin provar mössa :p

Malin och Mondira :p Hade värsta snygga kortet på Ellen, men det var inte lika snyggt i datorn.. Mest rött och suddigty. Så hoppas på att Malin skickar något bättre!


På kvällen drog jag in till stan/kvarnberget på förfest med lite folk. Hur trevligt som helst :) Skulle sedan in på Arena var det ju tänkt, men efter nästan en halvtimme i kön tröttnade vi och drog till BK och åt istället. Många lyckade utekvällar för min del nu på sistone :p Köpte två hamburgare till Peter och drog hem till han istället vid halv ett. På vägen dit hittade jag några folk som tydligen kände min syster, så jag fick lite följe en bit. Så lika är vi dock inte så folk som aldrig har sett oss tillsammans eller vet att jag är hennes syster kan se det.. Tycker jag..

Natten gick väl mest ut på att få olika kroppsdelar slängda på mig av en lite för full pojkvän, sisådär varje halvtimme, blandat med mycket snarkningar vilket innebar väldigt lite sömn för mig.. Men någon ska väl få offra sig antar jag :p Blev väckt vid halv sju av hans klocka som ringde, stängde av, somnade efter ett litet tag igen.. Sen blir väckt vid åtta av honom.. Då var det bara att lägga ner det där med att sova. Men jag slapp iallafall följa med till affären och köpa frukost.


Hela lördagen är bara ett suddigt moln av trötthet.. Kom hem vid fem, och det första jag får höra är jag att jag inte får vara hemma för att Frida ska ha folk. Värt. Blev att duscha snabbt, sen dra till mormor med mamma. Äta pizza och sedan åka tillbaks till Peter, där vi kollade fotboll och jag sög i mig några groggar (antagligen en för mycket eller så) sen somande jag typ fyra gånger inom tio minuter, för att sedan efter många samtal fram och tillbaka från orrholmen, komma på att vi ska på Robins 20-års fest, vilket hade sina för och nackdelar kan jag lova. Men jag tar nog det imorn, så det slipper bli sååå långt idag. Jag är väldigt glad att Peter var med iallafall. Annars hade det blivit mycket mer jobbigt än vad det redan var. Var inte där speciellt länge, snackade med lite folk och sådär, sen tyckte Peter och Billy att de var lite för gamla tror jag.

Eftersom jag skulle jobba idag blev det att sova tidigt, något som Billy inte var så nöjd över då han ville ha med oss till Arena.. Även Peter var trött och inte ville med, men det var ju mitt fel såklart.. Jag har tydligen gjort för stora förändringar på Peter:p Haha. Osis för han.
Peter dansade fint (alltså, inte min Peter nu då:p) Den här bilden är dock från i fredags och inte suddig alls..


Jobbet idag gick som vanligt, lite krångel med maskinen bara. Blev en powerwalk dit på 14 minuter från Kvarnberget, vilket inte är såå dåligt faktiskt. Resten av kvällen blir det väl sova och sådär. Kolla parlamentet och sticka lite.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0