Lite alltmöjligt oviktigt.

CV:t är nog verkligen borta. Ska typ kolla under sängen också. Orkar verkligen inte skriva ett helt nytt.. Jag menar, jag kommer ju knappt ihåg var jag har jobbat och sådär. Och alla referenser. Suck. Menmen, då får jag väl iallafall något att göra.


Det var lugnt på jobbet igår. Det var riktigt nice, vi körde frågesport på www.vetgirig.nu och var riktigt duktiga. Så roar vi oss :p

Hm.. Någon som har förslag på vad man ska klä ut sig till på en halloweenfest? Börjar bli lite dags att komma på det kanske.. Jag har ingen aning :s

Jaja, sen blir det iallafall antagligen att gå ut och gå eller baka eller något med Josefine, sen rida. Hoppas verkligen inte att jag får mer träningsvärk i axlarna/skuldrorna nu. Finns nog med muskelknutar där nu.

Jahopp, nu ringde de ifrån "The studio" och frågade om jag ville komma dit och leka modell. JA FÖR FAN! Så, den fjortonde november ska jag vara modell hörrni ;) Om jag hittar någon som vill följa med. För själv vågar jag inte göra det.. Ska kolla med Marie och Josefine tror jag. Eftersom Josefine ganska nyligen fyllde år, Marie fyller år idag, och jag nästa söndag så kan det bli lite födelsedagsgrej kanske. Fanns nog bara plats för tre stycken :/


Nu ska jag krypa ihop i fosterställning och kolla på Desperate housewives tror jag. Och hoppas på att den här jävla mensvärken går över. Livet är underbart ibland ;)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Natti

SWEET! jag ska också till the studio! bokade också 14e men ska byta :P

2009-10-29 @ 21:48:18
URL: http://nnattiforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0