Zombieland

Blev bio igår. Zombieland. Kan ju säga att jag var väldigt skeptiskt innan, och jag var inte ensam om det. Men den var riktigt riktigt bra :) Jätterolig och så. Som en film ska vara, enligt mig.



Efter filmen blev det att köra runt på dom andra i bilen ett bra tag, sen gjorde vi som fjortisarna och satte oss på donken, där jag åt en glass och så kom Robin och joinade oss medan han hade rast. Satt där ett tag, sen körde jag hem alla, inklusive hämtade min syster. Var hemma vid halv två någon gång, och somnade hyfsat jättesnabbt :p

Mamma och pappa köpte tydligen en ny tv igår. Värsta snygg. Har inte riktigt kommit underfund med hur man startar den än men :p haha, illa.

Är tydligen utslängd från huset ikväll, så får se vad det blir. Ska se till att inte vara bakis imorn iallafall, inte så gött att bli väckt och sjungen för då kanske.

Är på värsta toppenhumör för tillfället, bara så alla vet :D'

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0