Tur att jag tänker över beslut noga..

Jaha, då har man varit sådär klantig igen. Mamma kommer tycka att jag är himla onödig när jag berättar för henne iallafall :p Hursomhelst, såhär var det... Igårkväll googlade jag "ID" för jag vill ha mineralsmink från dem. Skulle kolla hur dyrt det var och så.

Kom tillslut in på en auktion på Tradera (jag gör ingen reklam alls i detta inlägget) och det var ganska billigt. En liten svag röst i bakhuvudet sa att jag inte behövde någon foundation på ett tag framöver eftersom jag redan har två stycken som knappt är halvslut, men mitt jävla shoppingglada jag tyckte att jag kunde ju buda lite ändå, någon annan skulle säkert buda över... Kollade inte tiden för när auktionen slutade heller. BRA EMMA! Resultatet blev att jag vann auktionen och blev 248 kr fattigare. Inte jättemycket, men mycket för en foundation man faktiskt inte behöver. Suck.

Sånt är livet. Jag borde tänka lite mer på vad jag köper kanske.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0