Tisdag

Såntdär jättefint väder idag igen :) Borde gå ut och gå, men vet inte om det känns värt att göra det själv. Iochförsig kan det vara ganska avslappnande och så. Men lite bra musik också. Får nog fundera ett tag till.


Funderar även på om jag ska dra och rida igen min sista gång ikväll. Fast vet inte om jag orkar, har hyfsat go mensvärk. Borde gå och köpa ipren. Eller cykla kanske. Eller bilen ikväll :p

Gårdagen innebar konsert bara och lite städning. Ska väl ta och fixa mitt rum idag, hann inte riktigt med det igår. Konserten gick iallafall väldigt mycket bättre än väntat, och var lagom lång för en gångs skull. Elvira Madigan och Csardas.

Har egentligen inget vettigt alls att skriva här :/ Ska väl ta och sortera lite från oriflame idag också. Spännande liv. Helt klart.

Har fastnat lite på den här låten..

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0