Söndag

Dags att ta tag i skrivandet igen känns det som. Och gjorde ju faktiskt något vettigt igår så det finns något att skriva om. Älskade vädret igår. Känns nästan som man hade glömt bort hur solen såg ut. Eller ja.. Kändes kanske. Fast idag är det lika grått som vanligt igen :(

Men iallafall. Efter en natt fylld av huvudvärk och illamående väcktes jag av Frida och Johannes i rummet bredvid, så gick väl upp och åt frukost med dem. Sen kom mamma på att vi skulle till Sommarlagret och jag var inte sen att hänga på, jag menar, sitta inne en helfin dag går ju inte. Medan vi väntade på Frida som skulle göra sig iordning (tar lååååång tid) så hjälpte jag och Johannes till att ta av motorhuven på Oldsen. Det var lite klurigt eftersom  jag inte nådde upp riktigt och var tvungen att ta i ganska mycket men det fixade sig. Kände mig riktigt manlig efteråt ;)

Hittade såklart inget på Sommarlagret, så vi åkte och köpte godis istället. Vet inte ens varför jag köpte så mycket som jag gjorde, äter ju knappt godis men.. Ändå.

Efteråt drog jag till Johannah, där det blev lite mys framför tv:n med popcorn och så :) Det är konstigt hur mycket man klarar av att skratta ibland :p Vi hittade även en ny dans vi ska börja köra med när vi är ute. Det blir grejer det. Gick hem vid tio någon gång när hon skulle sova. Sen blev det att dra ut på en biltur vid tolv som varade i ungefär två och en halv timme. Pratade om det mesta på den färden, riktigt skönt faktiskt. Från att inte veta alls mycket om någon till att ha pratat om hur mycket som helst. Pappa var inte så glad när han ringde vid halv tre och tyckte att jag skulle komma hem men.

Turen innefattade Karlstad-Kristinehamn-Karlstad-Kil-Hammarö-Karlstad sen hem. Lite fram och tillbaka men ändå.

Idag har jag väl inte riktigt hunnit med något än, men blir iallafall stallet och Lucia-träning i eftermiddag. Får hoppas det går bra. Känns som jag börjar bli lite friskare också kanske. Hostar mest bara nu.


Bra låt


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0