Söndag och första advent

Skojade bara om detdär med inga biverkningar igår. Sakta men säkert blev jag först yr sen kom spränghuvudvärken som inte gick över på hela dagen. Var uppe vid tre inatt och tog tabletter (IGEN) och gå gick det över. Åt inget på hela dagen heller. Eller jo, en liten frukost, så får väl äta ikapp det idag kanske. Idag mår jag prima.

Har dock ingenting att göra tyvärr. Ingen som har tid att göra något heller av de jag kollat med. Men det brukar ju vara så på söndagar. Ska kanske ta mig en promenad, för att få lite luft sådär. Inte så mysigt väder med dimma och så men ändå. Började kolla på "Jul i Kapernaum" igår så kanske får ta och kolla några mer avsnitt av det :p

Känns inte som första advent. Snart jul. Usch. Jag gillar inte julen. Eller till viss del men.. nja. Allt är bara kaos här hemma och sen är det typ bara mormor som kommer. Skulle nog gilla den lite mer om vi var fler men.. Jaja, nu är det som det är.

Ska nog ta och skriva ett personligt brev till CV:t så jag kan söka lite mer jobb.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0