Sömnlös natt

Jahapp. Igår skrev jag ett värsta bra inlägg här. Frida stressade mig för att hon skulle ha datorn, och vad händer? jag skriver klart, men sen glömmer jag att publicera det. Fan vad trött jag blir på mig själv ibland..

Kommer inte ihåg vad jag skrev heller. Bra där. Skrev iallafall att ridningen gick asbra i tisdags, även att jag fick byta häst med Jenny och ta Donna som jag aldrig ridit förut. Fartfyllt och askul var det :) Igår blev det hoppning med Karlsson, vilket också gick väldigt bra, fast jag frös något förbannat. Det är nog dags att sätta på sig lite mer kläder.

I brist på annat igår städade jag mitt rum väldigt ingående, sorterade massa saker som jag hade i kartonger och slängde ut en massa. Blev skitsnyggt, skulle tagit före och efterbild. Nästa projekt blir att få någon ordning i hyllan bland alla saker. Men inte idag tror jag. Fick världens jävla huvudvärk under ridningen igår, som satt kvar inatt också. Blev inte bättre heller, så vaknade av att det gjorde svinont i huvudet vid kvart i tre.

Gick upp efter ett tag när jag insåg att jag inte skulle kunna sova med den huvudvärken och tog två stycken treo. Vilket inte hjälpte något nämnvärt. Blev bara ganska pigg och väldigt kissnödig. Detta resulterades i att jag låg vaken till ungefär halv sju och inte gjorde nånting. Kunde inte kolla tv eller något eftersom det var för ljust. Kul. Sen ringde klockan vid halv åtta eller något. Då var det bara att masa sig iväg till tandläkaren. Inte för jag har något emot det men.. det händer ju aldrig något nytt. Visdomständerna är på väg, vilket de har varit i tre år nu, annars ser allt bra ut. Alltid samma sak. Sen bara åka hem. So.. Here I am. Trött som ett as, men vet inte om jag ska sova nu eller bara ta en liten powernap senare.

Just det... Tandläkaren var lite orolig över att min käke låser sig när jag gapar. Men jag menar, så har det alltid varit.. Vad ska man göra åt det??

Bra låt som fastnat i mitt huvud:


Vet inte vad det blir till helgen heller. Om det blir ut eller sådär.. Vill göra något, men spelar inte så stor roll för mig vad det blir. Bara något kul med kompisarna liksom. Och jag vet inte vad jag ska önska mig av folk, asså, släkt och så. Trisslotter skulle vara kul om man vann något. Något över 25 kronor, något jag kan glömma tror jag. Så det känns inte så värt att önska sig det. Får väl se vad det blir.

Onödigt långt inlägg detta.. Inget vettigt skrivet heller.

Skitsamma.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0