Pink och stockholm och allt

Inte för jag har tid att sitta här alls. Vet inte riktigt hur jag ska hinna skriva allt jag ska skriva;P

Helgen skulle jag ju skriva mer om helgen och så, men lördaggen får ni läsa lite om på Johannahs blogg (länk till höger) om ni känner er intresserade. Inte så mycket men ändå. Släktkalas i söndags, var väl bra. Vissa går mig dock väldigt på nerverna. Skitsamma. Fick typ pengar, en kniv och lite kökssaker.

I måndags drog jag och Ellen till Stockholm och PINK :D Nyss hemkommen därifrån nu.. Jag körde nästan hela vägen dit, lite halvolagligt. 147 km/h var jag uppe i. Jag som knappt hade kört i 120 innan. Bra där :D

Sammanfattning: Kul folk, kände mig lite utanför ibland, Ellen och Linda kunde aldrig vara sams om saker, Pink var hur jävla bra som helst och hur snygg som helst. Stod 1-2 meter från scenen (såg inte så jävla mycket ändå eftersom jag är hyfsat liten men..) och varmt som fan var det. Tog några riktigt bra kort, lägger ut dom när jag fått Ellens också.. Och när jag har tid. Skriver mer då..

Nu blir det mat och sen ridning. Imorn blir det att jobba igen :):) Skulle dock varit skönt att sova ut lite, men hellre jobba (y)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0