Lördag

Inga läskiga biverkningar av sprutan än. Hade väldigt ont i armen inatt, men det var ju bara att sova på andra sidan då. Gör inte lika ont nu längre :) Har lite ont i huvudet, men det kan lika gärna bero på att jag inte sov så bra eftersom jag inte kunde ligga på min vänstra sida. Det är långt ifrån värre än vanligt iallafall.

 
Haha, mycket vackert kort på min arm och mitt fina plåster :)


Trevlig kväll igår, Peter och Erik kom hit så kollade vi film. Dålig film dock, såklart, men trevligt ändå. Peter missade bussen så fick hämta honom i stan. Sen köra hem honom också. Suger att vara ensam om att ha körkort ibland. Köpte kinderägg så vi skulle ha något kul att göra, men det var ingen grej som man skulle bygga ihop ändå. Blev lite besviken.

Jaja, idag vet jag inte vad det blir, skulle kanske vara kul att dra ut, men får se om någon vill med, till och börja med. Nu blir det frukost.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0