Halloweenfest

Lördagskvällen/natten blev helt jävla skitbra! Vi hittade dit utan större problem och så. Största missödet var väl att en av mina vampyrtänder åkte av på vägen dit, så den satt helt löst. Fixade utklädnaden ganska bra tycker jag. Kritvit i ansiktet med blodröda läppar. Och typ svart hår. Och klänningen satt där den skulle (y)

Dans, bål, muffins och massa mer och kvällen var fixad. Alla var väldigt snyggt utklädda också! Hanna hade skön fyllehicka och Jonathan var helt cp när vi skulle sova. Är ganska glad att jag inte låt på den tjocka madrassen med alla andra utan la mig på en liten nedanför med Magnus. Buttade dock av honom ganska många gånger tror jag :p

Orkar inte skriva allt i detalj. Det var iallafall hur kul som helst, dock var jag inte så med på morgonen eftersom vi somnade vid halv fem fem efter Jonathan hade skrikit klart, och sen vaknade man vid åtta i princip. Huvudet mådde inte riktigt som det borde heller.. Men upp och städa, och sedan försöka få liv i de andra som sov fortfarande så man kunde åka hem innan dagen var helt borta. Magnus och Per var inte helt.. jättebra på att torka golvet men, det gick ju bra tillslut iallafall. Hittade inte laddaren till kameran så blev inte några kort tagna, men snodde några från Ellens blogg. Och ett som Frida tog på oss innan man drog iväg.

 Gillar mitt läppstift (y) Synd att inte tänderna syndes...

Okej, nu ville inte datorn vara med på fler bilder så jag får väl lägga upp resten någon annan dag.

Bäst kväll iallafall, ni är jävligt bra!

 

Igår blev det bara sova och dryga framför tvn, idag har det blivit stan med Mondira en stund, sen blir det spelning och såntdär.

Fyller år på söndag (y)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0