Fredag

Filmkväll med Daniel blev igår. Clockwork Orange. Lite... konstig film. Konstig handling.. fattade liksom inte riktigt grejen med allt :p Men den dög. Lite väl lång kanske ändå. Efter den såg vi klart Batman begins som gick på sexan. Den är jävligt bra tycker jag, och Bale är så jävla het i den! Så det så.

Det känns verkligen inte som om jag fyller år på söndag. För mig är det fortfarande i början på oktober eller något. Helt konstig tidsuppfattning när jag inte jobbar. Och så var det ju så fint väder i början på hösten så det var liksom.. augusti mycket längre än vanligt. Eller något.

Fast med all snö som kom igår känns det nästan som december. Dessutom spelade dom jullåtar på radion när jag åkte och hämtade mamma från jobbet. Lite tidigt tycker jag ändå.


Är kär i den här låten. Brukar oftast tröttna efter jag lyssnat på samma låt ett tag men.. den här har funkat i över ett år nu eller nåt så :d




Blir nog bara en lugn kväll med film eller något sånt ikväll med. Om inte de andra känner för något annat :p

Har kommit över min "ringa-fobi" lite. Har nämligen beställt tid för massage nästa fredag. Det ska bli hur gött som helst! Och på måndag bär det av till stockholm :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0