Fredag

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera för tillfället. Men har inte haft så mycket att skriva om när jag bara varit sjuk så.. Men har iallafall jobbat igår och idag. Gött att inte bara gå hemma. Var på massage förut också. HUUUUUR gött som helst. Och behövdes ganska ordentligt. Fattar inte var jag får alla muskelknutor ifrån.

Ridningen var galen i onsdags och jag har ont i halsen som vanligt. Det är väl det som händer för tillfället. Vet inte vad det blir ikväll än. Skulle verkligen behöva sova, men känns som jag borde göra något socialt :p


Ska hitta något att äta.

Det är ju inte som om jag inte visste att det skulle hända, men ändå.. Man blir väl aldrig riktigt beredd på såntdär. Det suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0