Ännu en ny vecka.

Ja men då var det måndag igen. Trevligt värre. Inte för att mina veckor skiljer sig så mycket på vad det är för dag men.. ändå.

Detta har dock varit en mycket bra måndag hittills. Hoppas det fortsätter bra också. Ska snart dra iväg och spela cello, kommer antagligen suga ganska mycket eftersom jag inte har övat något och har ganska ont i armen fortfarande men.. Åker väl dit ändå.

Kan meddela att jag diggar Magnus ganska bra som somnade mitt i ett sms igårkväll. Tyckte att det blev tyst i mobilen, sen efter ett tag fick man förklaringen. Bra gjort ändå :p

Och måste meddela läsarantalet har gått upp endel, och det är bra. vet dokc inte hur många som läser det strunt jag skriver men ändå:p


Har väl egentligen inget vettigt att skriva (som vanligt) men kände bara för't.

Aja, puss på det vetja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0