Torsdag

Efter några isolerade dagar vid biologiboken är det idag det smäller. Eller, smäller och smäller, det är iallafall idag provet är. Sista lektionen, då är man inte lite hyfsat slut iallafall. Men men, skolkar från teckenspråket som jag gör så kan jag ju inte direkt klaga. Så egentligen borde jag alltså plugga nu. Men underhåller mig lite här sålänge.  Jag skolkar faktiskt inte helt, jag menar, jag ligger inte och sover eller så. Himla mensvärk bara (och nu vet alla att jag har det också) så orkar inte gå på studiebesök idag igen med den. Visst, det skulle vara intressant men... Ont. Men iallafall, det här provet, vi i vår klass har prov på 4 kapitel, medan de i B-klassen bara har på ett! Sånt där blir jag deprimerad på. Punkt slut.
         Jag kan typ ingenting heller. Eller inte tillräckligt iallafall. Jag förstår inte varför jag inte valde psykologi istället. Det har jag chans på MVG i, medan i biologin kmr jag inte få mer än VG, om ens det.

Och imorn är det Nöjes som gäller. Och förfest hos Ellen. Det blir grejer det :):) Lite synd att jag är pank bara :/ Eller nästan iallafall. Får tigga till mig ngt att dricka.

Förövrigt kanske det blir stugan på lördag, om jag orkar följa med. Tänkte att det kunde vara bra med en dag utan dator så jag kan plugga ordentligt (svenskaprov på måndag, 100 sidor i böckerna), och passa på att köra dig så jag får köra lite längre än vanligt :)

Och jag har en jävla massa saker som jag känner för att skriva här, men det får bli någon annan gång, för nu måste jag faktiskt plugga osv.

Dagens ros & ris blir det inget med såhär tidigt. Eller, rosen kan gå till pappa, för att han väckte mig (en viss person hade inte ställt min klocka, så försov mig en aning).

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0