Lördag och äckligt fjortisblond

Ingen bra dag. Gick och la mig vid tre typ. Vaknade vid åtta och var nästan pigg och hade dretont i magen. Kul. Bestämde mig för att inte följa med till stugan. Somnade om lite halvt några ggr, sen helt vid elva eller något och sov till halv ett. Läste genom svenskan en gång. Annars mår jag mest bara illa. Vetefan varför. Jag borde inte vara bakis, för jag nyktrade till vid halv elva eller något.

Annars var det väl bra igårkväll, förfesten var kul. Väl på nöjes var det väl inte så jävla värt, jag fick panik när alla drog i mig åt olika håll och hade inte råd att köpa något att dricka vilket resulterades i att jag var hyfsat nykter. För nykter för att se det roliga i det hela kanske. Iallafall dansen. Men det var nice att sitta och prata och så. Katrin klackade mig på fötterna ett antal gånger så min högerfot är halvt svullen och blå. Det är ju skönt. Det värsta är nog ändå att jag glömde min kamera hos Ellen. Jag ville se hur bilderna blev.

En annan sak som gör den här dagen till skit är att jag har sån jävla ful hårfärg. Skulle fixa utväxten igår tänkte jag. Men vad händer? Det blir fjortisblont, med lite gula inslag i! Och eftersom jag inte hade tid att färga om det fick det vara så igår kväll också. Får väl fixa det imorgon eller något. Hinner nog inte idag.

Och fyfan vad jag hatar killar som har sagt upp kontakten med en för att man inte ville vara mer än kompis och sen kommer och är fulla och ska ta på en och hålla på. Om det händer igen kan jag lova att du får en stor jävla smäll. Det finns gränser.

Katrin var annars ganska charmig på bussen hem, typ ligger och sover på JG, vaknar tar handen mot kinden och kläcker "Fan vad jag drägglar" sen lägger sig och somnar igen. Illa ;)

Jag kan meddela att jag härmed lägger ned det här med ris och ros. Det är så jävla jobbigt. Fast Ellen får en ris (heter det en ris?) för hon aldrig länkar mig.

Over and out


Jag lider med dig, jag gör verkligen det. Jag vet bara inte vad jag ska säga.


Kommentarer
Postat av: Katrin

En ris?? haha nee tror det heter bara ris :P

2009-03-14 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0