Halkbana :)

Då var man ett steg närmare. Och så jävla kul var det! Jag har nu insett det roliga i att sladda och så :) Och så himla gött att få köra själv, utan någon som sitter bredvid och tjatar. Det var väl lite läskigt när hela bilen snurrade runt, men trodde det skulle vara värre. Och för de som vill veta så väger jag 1900 kg typ om man krockar i 50 km/h. Så nu vet alla som vet hur man räknar ut det hur mycket jag väger med jacka och skor på mig :P

Sen blev det att halvsova sig genom biologilektionen (Emma kunde minsann inte sova och har därmed bara sovit 3 timmar inatt.. det var skönt att gå upp vid kvart i sex då. INTE) för att sedan bestämma sig för att åka till Universitetet och kolla runt lite med alla folk man kände där. Hyfsat drygt var det. Men trevligt folk, så det funkade ändå. Och jag fick ju faktiskt några klubbor. Och kramar (om man räknar med Albins skakning av hela mig). Och en nära-krock-upplevelse. Albin kör lite.. galet.

Det här vädret gör mig väldigt glad förövrigt. Vårkänslor kan man ju kalla det. Inte för att jag blir kär eller så för det är vår, men jag blir så himla mycket gladare :D Och snart är det löning och jag kan gå ut och shoppa lite nya kläder. Och se på bio. För jag har bestämt mig för att se på Kenny Starfighter. Björn Gustavsson, Johan Glans och Johan Rheborg är ett måste!

Jag har kommit fram till att mina helger framöver kommer vara ganska fullbokade dock. Denna helgen blir det projektarbete. Nästa högskoleprov och så (inte för det tar hela helgen men ändå) sen bär det ju av till Branäs. Det ska bli skoj :)

Mindre än tre månader till studenten också. Jag har nästan fixat studentklänning. Och balklänningen är i princip klar, det är bara skor jag måste hitta så man vet hur lång den ska vara.

Nu blir det att åka och kolla på hundvalpar sen ridning. Det blir brabrabra.


Puss och kram, skumbanan (nästan rim iallafall.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0