Fredag

Jag måste bara påpeka så att alla märker vilken bra fantasi jag har på mina rubriker. Det är helt sjukt.

Idag har jag överträffat mig själv lite, och gått upp över en och en halv timme tidigare än vad jag behövde (därav sitter jag här nu). Det händer i princip aldrig. Hade tänkt att jag skulle läsa klart svenskan i ena boken innan jag drar iväg till skolan. Förövrigt händer det inte så mycket, jag får snart ett ryck på hunden som gnäller konstant (inte för han vill ut och göra något behov inte, nej, han ska bara ut och lukta där tikar har gått). Det var även han som väckte mig imorse när han satt och ylade. MYSIGT.

Jaja, sen blir det samhällsdebatt om FRA, kan ju vara intressant. Inte. Men iallafall.

Alltså något som jag funderar på, hur ska man bete sig mot sin före detta bästa kompis? Alla säger att jag är för snäll. Men jag tycker inte alls att jag är snäll, lite lagomt otrevlig sådär. Ska jag bli ännu otrevligare? Jag menar, ska jag svara i telefonen/på sms eller så? Jag vet inte riktigt hur man beter sig. Och så funderar jag på om det inte borde kännas mer än vad det gör.. Men det kan jag ju inte riktigt bestämma kanske.

Förövrigt ska jag börja göra 200 sit ups per dag igen. Med början på måndag eller nåt, känns bäst så. Men, skiter i det de dagarna jag rider tror jag, då får jag ju ändå träning av magen så. Funderar även på att börja springa lite, men... Det är jag väl för lat för. Men det är ju tanken som räknas.

Och så måste jag uppmana folk till att se "Män som hatar kvinnor" för den är jävligt bra.

Och det här med ris och ros funkar fortfarande inte, för jag har inte träffat någon än idag. Eller, rosen får gå till Ellen, för hon har förfesten ikväll :D Kanske kommer någon mer ros senare och så.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0