Biologiplugg

Yes, då har jag äntligen startat en ny blogg då, som något att göra istället för att plugga biologi som jag borde. Men iallafall, den här bloggen har jag faktiskt tänkt att hålla vid liv till skillnad från den förra.
 
Hursomhelst fyller syster 16 år idag, så grattis till henne. Blir väl lite tårta sen när hon öppnar paketen. Sedan bär det av till spelningen för min del. Jag har varit sådär duktig och inte spelat något alls under veckan som vanligt, så vi får se hur det går. Kan ju alltid skylla på för mycket plugg, för det är faktiskt mycket :/

Veckans "Attgöralista":
- Samhäll
- Geografi
- Biologi
- Svenska
- Spelning (utöver den vanliga gången)
- Sätta in 200 kr för mat på konto
- Fixa biljett till studentfesten, (kanske ngt att ha på mig också)
- Teori
- Present till pappa

Det värsta är att jag säkert har glömt något som jag borde göra och kommer komma på det alldeles för sent. Vi borde egentligen kanske ha ett möte i usek denna veckan, men har inte hört ngt av ngn eller sett ngt så. Hinner nog inte med det ändå känner jag.

Usch vad jag klagar känner jag. Kan vara bra med en blogg så jag får skriva av mig det kanske. Och nu ska jag göra vettigare saker.

Puss och hej, leverpastej

Btw, jag ska införa ett dagens ros och dagens ris hädanefter, men jag vet inte vilka det skulle gå till idag, inte rosen iallafall, så det får bli nästa gång.


Kommentarer
Postat av: T.

Jaha, sedär. En blogg till.

Och första kommentaren

2009-03-09 @ 20:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0